به جز ۲ مورد این مسابقه صحنه خاص دیگری نداشت. در دقیقه ۲۲ میلاد زکی‌پور به هیچ وجه در زمان ارسال توپ در آفساید نبود و در شرایط درست توپ را برای محمد کریمی فرستاد تا گل اول سپاهان به ثمر برسد اما کمک داور اول به اشتباه پرچم خود را بالا برد و گل سالم سپاهان را مردود اعلام کرد.

پرسپولیس

حیدر سلیمانی پیشکسوت داوری کشورمان در گفت و گو با همشهری آنلاین درمورد قضاوت دیدار پرسپولیس و سپاهان، اظهار داشت: به جز ۲ مورد این مسابقه صحنه خاص دیگری نداشت. در دقیقه ۲۲ میلاد زکی‌پور به هیچ وجه در زمان ارسال توپ در آفساید نبود و در  شرایط درست توپ را برای محمد کریمی فرستاد تا گل اول سپاهان به ثمر برسد اما کمک داور اول به اشتباه پرچم خود را بالا برد و گل سالم سپاهان را مردود اعلام کرد.


وی درباره صحنه اخراج لئاندرو پریرا، توضیح داد: پیام حیدری به خاطر اعتراض کارت زرد اول را به پریرا نشان داد و این موضوع درست بود. هرچند داوران دقایقی پس از نشان دادن کارت زرد اول مقداری احتیاط کرده و بلافاصله کارت دوم را به یک بازیکن نشان نمی‌دهند.

کارشناس داوری اضافه کرد: با این وجود مهاجم برزیلی در دقیقه ۲+۴۵ در صحنه اخراج خیلی بی‌احتیاطی کرد و داور چاره‌ای به جز نشان دادن کارت زرد دوم به او نداشت و این اخراج هم درست بود.

کد خبر 748107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 8
    کمک داور نتوانست از باخت پیروزی جلوگیری کند هر چند شله زرد هم قهرمان نمیشود